Kalite Politikamız

ELEKTRO olarak amacımız; müşteri memnuniyetine öncelik veren, müşteri ihtiyaç ve beklentilerini karşılayan, yasal gerekleri yerine getiren, sürekli gelişen ve öğrenen bir yapılanma içerisinde rekabet edebilmek ve sektörde varlığını büyüyerek sürdürmektir. Bunun için;

• Müşteri isteklerinin zamanında ve tam karşılanması,

• Müşteri memnuniyetinin sürekli artırılması,

• Kişisel gelişimin ve ekip çalışmasının teşvik edilmesi,

• Çalışanların katılımı,

• Risk ve fırsat analizlerinin yapılması,

• Yeni sistem ve teknolojilerin etkin olarak kullanılması,

• Verimlilik,

temel ilke ve hedeflerimiz arasında yer almaktadır. ELEKTRO olarak, tüm bu amaç, ilke ve hedefler doğrultusunda, TS EN ISO 9001:2015’e göre oluşturduğumuz kalite yönetim sisteminin etkinliğini sürekli iyileştireceğimizi ve sistem şartlarına uyacağımızı taahhüt ederiz.

Vizyonumuz;
İstikrarlı büyüme stratejimiz ile yerel pazardaki etkinliğimizi sürdürürken sektörün önde gelen firmaları ile stratejik işbirliği çerçevesinde yapılacak anlaşmalar ile faaliyetlerimizi küresel pazarda da devam ettirmektir. Misyonumuz;
ELEKTRO olarak amacımız; müşteri memnuniyetine öncelik veren, müşteri ihtiyaç ve beklentilerini karşılayan, yasal gerekleri yerine getiren, sürekli gelişen ve öğrenen bir yapılanma içerisinde rekabet edebilmek ve sektörde varlığını büyüyerek sürdürmektir.